Service

    Serviceordning

    Serviceordning

    Når vi har valgt at handle med Gidex, er det for at sikre dig, at vi til stadighed besidder den højst mulige viden om vores produktet.

    Gidex er, via sine to afdelinger, landsdækkende med alt indenfor vejledning og servicering af TOSHIBA varmepumper. Vi beskæftiger i dag 45 veluddannede TOSHIBA-specialister fordelt på vores 2 afdelinger. Vi ved, at kvalitet og servicegrad er afgørende for vores succes og at det er en stor tillidssag at arbejde med vores kunders besparelser. Derfor er vores motto.

    "Kunden skal have mere, end han eller hun forventer".

    Skulle vores kunder derfor have spørgsmål vedr. produktets funktioner eller lignende, stiller Gidex gratis rådgivende hotline-service til rådighed og vi kører dagligt ud, via vores 28 servicevogne, til kunder, som har valgt at indgå i vores service ordning.

    Alle vores kunder modtager ved installation af en varmepumpe, et uforpligtende tilbud på service.
    En service ordning er et valg, ligesom man f.eks. vælger, om man vil køre sin bil til service.
    Varmepumpen indeholder nemlig mange bevægende dele og et service vil være medvirkende til,

    • At levetiden på varmepumpen forlænges.
    • At varmepumpen altid kører optimalt.
    • At man opnår den højest mulige besparelse.

    Dette foregår ved at vores service kunder én gang om året automatisk bliver adviseret pr. brev eller E-Mail fra Gidex omkring forslag til et tidspunkt for udførsel af service.

    Servicen omhandler som et eksempel følgende:

    • Rensning af overflade filter, kappe, drypbakke, louver og ventilator.
    • Der foretages ligeledes tjekning af kølemiddel ved en kapacitetsmåling.
    • Eftersyn af div. service haner samt fladen i udendørsdelen.