Når vi har valgt kun at handle med TOSHIBA, er det for at sikre Dem, at vi til stadighed besidder den højst mulige viden om TOSHIBA produktet.
Gidex er, via sine to afdelinger, landsdækkende med alt indenfor vejledning og servicering af TOSHIBA varmepumper. Vi beskæftiger i dag 45 veluddannede TOSHIBA-specialister fordelt på vores 2 afdelinger. Vi ved, at kvalitet og servicegrad er afgørende for vores succes og at det er en stor tillidssag at arbejde med vores kunders besparelser. Derfor er vores motto. "Kunden skal have mere, end han eller hun forventer". Skulle vores kunder derfor have spørgsmål vedr. produktets funktioner eller lignende, stiller Gidex gratis rådgivende hotline-service til rådighed og vi køre dagligt ud, via vores 28 servicevogne, til kunder, som har valgt at indgå i vores service ordning.
Alle TOSHIBA varmepumpe kunder modtager ved installation, et uforpligtende tilbud på service. En service ordning er et valg, ligesom man f.eks. vælger, om man vil køre sin bil til service. Varmepumpen indeholder nemlig mange bevægende dele og et service vil være medvirkende til, at levetiden på Deres varmepumpe forlænges, at varmepumpen altid er i optimal kørsel resulterende i at besparelsen derfor også altid er optimal. Dette foregår via at vores service kunder én gang om året automatisk bliver adviseret pr. brev fra Gidex omkring forslag til et tidspunkt for udførsel af service. Servicen omhandler som et eksempel følgende: rensning af overflade filter, kappe, drypbakke, louver, fan-rulle. Der foretages ligeledes tjekning af kølemiddel via vor kapacitetsmåling, eftersyn af div. service haner samt fladen i udendørsdelen.
Så kan vi snakke omkring dit projekt og hvad vi kan gøre for dig